Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, October 14, 2012

Nyampah.

Hari ni hari sibuk saya.
Dah berderet senarai benda perlu buat dan perlu siap hari ni.
Kah kah kah kahhh....
Kenapa tiba2 rasa nak tergelak?
Orang lain sibuk hari2 pun tak bising.
Saya sibuk sekali sekala saja,
canang satu dunia.
Saya betul2 akan sibuk hari ni tau.
Yang hari hari sibuk tu alasan jer...
Kenapa tak reply call?
Sibuk.Meeting.
Kenapa tak itu?
Sibuk Ada taklimat
Kenapa tak ini?
Sibuk.Ada hal.
Sibuk Sibuk Sibuk..
Pak Menteri pun tak sesibuk tu..
Kan Tok Jib kannnnn....?
Perasan tak,
Sebenarnya entri ni bukan nak cerita pasal saya yg akan sibuk hari ni,
tapi nak sindir orang lain yang siiiiiiiiiibuk jer manjang.
(Siapa makan cili dia lah yang berkemungkinan dapat Buasir...)



3 comments:

MaWar said...

akak ni pun sibuk juga tapi masih mampu berblog...kihkihkih

Norhaizan hakim said...

Saya pu tengah sibuk ni..sibuk BW!

KakNi said...

saya tak nak kena buasir...!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...