Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, October 23, 2012

Kamu, kamu dan kamu buat hati ibu tua ini happy..lalalala...

Ada yang bagi ucapan
Ada yang bagi pelukan.
Ada yang nyanyi nyanyi
Ada yg kirim kad ganti diri.
Ada yang bagi hadiah
Ada yang hulur makanan
Bahagia sungguh, Syukur,
Saya tidak di lupakan

Bagi apa saja,
walau hanya sepatah ucapan 
sepatah campur sepatah
beribu patah ucapan yg di terima.
Semua nya berharga.
Semuanya mengembirakan hati ini.
Terasa masih dihargai.
Ingatan itu yang membuat hati munga munga
tak ternilai dgn wang ringgit.
Thank You everi bodih.
Kalau ada musuh, musuh bagi ucapan juga kah?
Agaknya ucapan macam mana yang musuh kita bagi di hari jadi..
Semoga pendek umur? rumah kata pergi, kubur kata mari?
Adusss...Sib baik tak der musuh.


4 comments:

Unknown said...

Memang happy bila menerima kata2 manis ketika usia makin menginjak tu..tu..aaaaa. Musuh..saya juga harap tak ada..walau tak ada org yg pergi kat kita dan mengaku, saya memusuhi kamu!

Maiyah said...

alhamdulillah
rmai beri smbutan ;)

abu muaz said...

ala tak payah fikir la apa musuh kita nak ucap buat lemah jantung jee.

Anonymous said...

untungle tak ade musuh. Saya ni kiri kanan orang nak buat musuh. Mereka ni jenis tak boleh tengok orang senang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...