Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, October 1, 2012

Only in Msia dan hanya di rumah saya.

Aku ada, Ko ada?

Kalau tengokkan notis ni, memang dah lama benar duk terpampang kat sebelah mesin basuh.
Dah kena air sampai tulisan pun dah blurr.
Ni ingatan buat pengguna mesin basuh tu.
Something wrong dgn mesin tu
Kalau tekan butang start, rasa macam berderau gitu.
Macam kena cas letrik.
takut.
Tau bahaya
tapi tak baiki baiki lagi
Biasa lah,
bertangguh.
Bik, ko hati hati kang  apa apa terjadi kat kamu,
I will really miss u.
Cepat la baiki mesin ni wahai Tuan Pemerintah Republik ini.


6 comments:

al-lavendari said...

beli baru jer ..

Kamariah Awang said...

1 dalam 1000 tu, Hani...

Norhaizan hakim said...

Eh..bahaya tu GH! Baik baiki segera tak pun tukor aje yg baru!

Norhafizah (Lina) said...

bahaya untuk seisi rumah. takut short-circuit. lebih baik tukar baru.

mak encik | SZ said...

kak hani,
boleh main gameshow "betul ke bohong" ni! klu salah kena karen ... hihihihi

Granny Hani said...

Tunggu dapat bonus dulu, baru boleh beli...hehehe
Sebenarnya mesin basuh ni baru lagi tapi hari tu tikus keluar masuk belah bawah dia tu..may b wayar dah di gigit tikus kot..
Thanks for the comment, seronok baca tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...