Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, October 13, 2012

Tip tap tip tap...Hujan dah turun...

Dah nak mula musim banjir.
Saya suka.
Opss..Bukan mendoakan supaya banjir,
tapi saya ikhlas cakap, saya suka musim hujan.
Saya suka bila hujan lebat.
Duk dalam rumah dan saksikan hujan lebat di luar.
Hujan itu rahmat, sejuk mendamaikan hati.
Bila hujan mencurah curah, perut jadi lapar.
Kopi panas dan ubi rebus cicah kelapa pun sedap
Kebetulan musim hujan pulak waktu cuti sekolah.
Sedap sungguh-Hibernate macam beruang..
Makan tido makan tido hasilnya betul2 jadi macam beruang.
Tau tau dah sebesar beruang kutub. 

2 comments:

Maiyah said...

sy pun suka ZZzzzz

azieazah said...

Aduhhh baca entri Kak Hani sependek ini pun dah buat saya nak berangan panjang pasal main ujan, tengok ujan, tulis pasal ujan dan kalu boleh nak nyanyi lagu Hujan!

heheheh janganlah sebut pasal Ubi Rebus segala tu... Mana nak cariiii?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...