Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, October 16, 2012

Lalalalalalalaaaaaaaaaa...............

Hati munga munga.
Mesin timbang saya macam mesra alam gitu.
Meter ada sikit kurang.
yer ke ni?
Ke mesin rosak?
Wahai mesin timbang, kalau kau bagi harapan palsu kat aku,
Aku campak kau ke luar pagar nanti.
Apa apa pun hari ni happy.
Jap lagi nak singgah beli nasi dagang.
2 bungkus.
Yes!

7 comments:

Kamsiah Yusoff said...

nasi dagang 2 bungkus...haha mesti angka kat mesin penimbang naik semula..:)

Ibu n Abah said...

Ayoyo cikgu...
pagi ni happy...
esok cikgu kata mesin timbang tu tipu....
(Nasi dagang 2 bungkus?)

Nizam.Ariff said...

lepas tu... salahkan penimbang... hahaha

pB said...

2 bungkus , share share , ok lah tu

Kakcik Nur said...

2 bungkus tu nak makan sorang2 ke? Biar betul! :)

makcu B said...

Biar gemuklah. Sekurang-kurangnya kita nampak "kaya" di usia tua.

IMANSHAH said...

saya pun dah kurus..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...