Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, October 29, 2012

Spy tak berlesen....

Selain dari pakai tittle 'Ticer' saya juga boleh jadi 'Spy'
Spy menyepai.
Saya sedang menyiasat satu kes sekarang ni.
Siapa yg mengupah saya tu,tak leh lah saya beritau.
Rahsia..
Upahnya hanya lah kedamaian hati buat seorang kawan yg saya sayangi.
Siasat punya siasat, byk lah bukti dan fakta  yg saya dapat.
CSI pun tabek spring kat saya ni.
Sukanya saya bila terungkai lah segala tanda tanya.
Ringan rasa bahu yg dah lama memikul resah.
Kepala otak pun tak lah duk ligat dan sarat.
Pening tau jadi Spy nih...
Ada siapa2 nak khidmat 'Spy' jangan cari saya.
Tobat saya tak nak buat kerja ni lagi!


4 comments:

azieazah said...

Mesti kes berat nih.. Ada sarung tangan hitam tak?

Marina Monroe @Nanie said...

Salam Hani,

Aduhai, tak yah spy menyepai, banyak kerja lain lagi..hik3x

Ibu n Abah said...

hehehehehe..
ticer dah tukar kerja dekat cuti sekolah ni...
takmo jadi pengacara JJCM?

makcu B said...

Spy ni ertinya jong. Kak Nie jadi jong siapa hah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...