Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, March 23, 2013

Batu belah batu bertangkuppp...

Murid2 berkhemah di sini.
Hari ni mereka nak mendaki Gunung Baha.
Cikgu2 ada yg mendaki bersama murid.
Ada yg duduk2 atas batu.
Tenung batu sungai.
Tunggu batu cair.


Best jugak jadi batu
Diam kaku bisu.
Kat sini batu besar besar.
Cikgu pun saiz lebih kurang jer dgn batu2 kat belakang tu.
Adehhh...



Nak jadi batu jugak lah.
"Batu belah batu bertangkuppp...
Telan lah aku, makan lah aku...
Aku tak kempunan,
 tapi aku jeles sebab batu nampak rilek jer.."

3 comments:

mokjadeandell said...

sure nyaman dan damai kat situ.Dah lama tak berekspedisi mcm tu.

insan marhaen said...

Jadi batu janga, jadi ulat dalam batu pun jangan.

Melihat batu, sungai dan hutan sepatutnya mendekatkan diri kita kepada Allah lantaran kehebatan ciptaanNya.

Nizam.Ariff said...

sekali tu batu tu betul2 nganga daaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...