Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, March 1, 2013

Ingat takkkkk?????

Semua orang ada hal.
Semua orang buzy.
Saya pantang kalau semua orang buzy
dan tak ada masa nak layan saya nih.
Awak tau,
Saya buat macam mana bila orang semua terlalu sibuk untuk saya?
Awak ingat tak???????
Haaa, Ni saya lah, bukan calang calang orang...
Orang yg kenal saya tau apa tindakan saya dulu dan akan terus bertindak macam tu jugak..
Johan 'Fear Faktor' ni khalis cuaca tau!
Berani awak nak keluar rumah dari pagi balik petang?
Berani awak ngadap laptop sampai ayam berkokok tanda nak pagi?
Berani awak melekat dgn Hset sampai cair, sampai garing telinga tu?
Berani awak berselimut dalam fail2 yg bertimbun dan kertas2 yg berbukit di meja?
Ingat tak apa saya buat dulu bila keadaan macam ni?
Ingat takkkkk????
Meh sini nak kasi tau sikit...
SAYA DUK DIAM2 TAK GANGGU KERJA AWAK PUN.
Tu aje lah yg mampu saya buat.
Dulu kini dan selamanya.
Huhuhuhuhuuu..Tak ubah macam ugutan Bom kat KLCC,
Acah jer lebih....

4 comments:

Kakcik Nur said...

Hehehe... sudahnya layan ajelah hati sendiri... :)

mokjadeandell said...

Masa isi PBS cuti sekolah 2012 dulu,orang rumah saya pun dok sengap sengap tak kacau saya..itulah kenangan paling harubiru dlm diari saya.Skrg saya relax dah..dok tanam anggur..hehe.

Nizam.Ariff said...

Huhuhuhu.. takotnyerrrr...

Marina Monroe @Nanie said...

AsSalam Hani,

Ingat Hani nak tukar jadi hulk..hehehehe

Jangan simpan dihati. Jangan lah meletop, cakap jer baik2 walaupun dianggap leteran.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...