Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, March 2, 2013

Bila hati pecah bertaburan...

Ya saya bukan lah yang terbaik.
Yang hampir baik pun bukan.
Banyak kekurangan saya.
Sentiasa buat silap dan bodoh.
Bodoh.
Yes, thats the right word.
Stupid.
Saya mengulang kesilapan saya berulang ulang.
Tak reti reti.
Tapi kan,
saya pun ada hati, ada perasaan.
Saya hanya nak tumpang bernafas di  sini,
Bukan nak menjadi beban pun.
Seluas luas bumi Allah ini,Kadang kadang saya rasa tidak ada tempat buat saya.
Apakan daya, kerana nyawa masih ada,
Terpaksalah saya senyum juga,
walau hati menangis di dalam.

4 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

AsSaam Hani,

Redhalah, semua ketentuanNYA.

airmata dan senyuman adalah terapi.

Sabar dear.

Munn Jaafar said...

alamak..knp ye...sabar eh..

insan marhaen said...

Orang yang gagah bukanlah yang berani bergaduh tetapi yang teguh dan sabar menghadapi dugaan hidup!

makcu B said...

Makin kita layan, makin banyak yang masuk..... jin, pelesit, hantu raya dan yang sewaktu dengannya. Seelok-eloknya jangan layan, buat derkkkkk aje....pi tengok citer Sinchan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...