Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, March 25, 2013

Sungguh, tidak ada yg lain melainkan dia dan dia, belaian jiwa saya.

Saya dapat gelaran Grandmummy
kerana mereka berdua ni .
Alhamdullilah. 
Cucu lelaki.
Nakal.
Tak makan saman.
Menghiburkan.
Hanya yg ada cucu tahu macam mana seronoknya bergelar nenek.
Tak kisah lah kalau orang kata bergelar nenek tu tanda tua.
Memang tua pun, tak nafi dan redha.
Ada sorang lagi cucu,
bakal hadir Mei nanti.
Dah scan, lelaki jugak
Bila la nak dapat cucu perempuan nih..











4 comments:

aimaniman said...

Dofollow blog ni..
Untug jd nenek muda.. lpas ni tunggu cicit plak.l
Akak pun pernah jd nenek bila anak murid akak ter@@@@@@@@@,! Nenek instant..

Acik Erna said...

assalam hani..yang ni acik ketinggalan...belum ada cucu sendiri

tenku butang said...

done follow sini.. jom follow n singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

secangkir madu merah said...

hehehe.. peninglah kepala nenek bila cucu2 datang berkumpul.. Alhamdulillah semakin bertambah cucu semakin ceria kehidupan ya kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...