Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, March 19, 2013

Mungkin saya tak patut tak hiraukan dia.

Takut lah saya bila ada dia di tepi tingkap kereta.
Bukan tak kesian tapi saya lebih takut dari kesian.
Dia tercegat sambil menjual simpati.
Keadaan fisikal dia buat saya tak sanggup turunkan cermin.
Macam penagih, kotor dan berserabut.
Kalau dia lebih bersih lain lah.
Takut.
Mana tau dia tak betul ke, buat nya dia hulur tangan cekik saya.
Macam2 terlintas di benak fikiran saya.
Ok ok, mungkin saya ni tak berperikemanusiaan.
Tapi macam saya cakap lah,
Saya takutkan dia.
Tu aje.

2 comments:

Irfa said...

PENAH TERJADI SITUASI HAMPIR SAMA TP LAIN KEADAANNYA..KITA ADA NIAT NAK BANTU TP DUNIA SKARANG BUAT KITA FIKIR 16KALI SBB ORG JAHAT XDE TULIS KAT DAHI.HUHU

rohaizahabas said...

mat pit kaa...?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...