Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 3, 2009

Aku tak sengaja tau.

Ada orang tu dari tadi duk belek dairi..
catat apa?
Duk kira apa?
Kira budget kementerian dalam negeri?
Ke duk check tarikh2 penting yang patut di highlightkan?
Tau lah, raya dah dekat...
Senarai semakin panjang,
Supermarket pun makin meriah tu
Time terawikh jer makin kurang makmum nya.
Apa?
Apa senyum2???
Oh itu....Naper tak cakap siang2?
Sory lupa.
Ampunnnn...
Terima kasih mengingatkan ku,
gaji dah lama terima,
tapi harga kain yang aku beli dari mu
belum aku jelaskan.
Sooooooorrrrryyyyyyy!!!!!!

5 comments:

maiyah said...

salam.. soryyy moryyy ekekeke

Mak Su said...

oohhh.... bajunya dah siap ker? ;)

hani@debumelukut said...

Dah siap pakai pun maksu...hehheeee

BelalangDewa said...

dekat-dekat nak raya ni jangan lupa bayar hutang. sama penting dengan bayar fitrah tuh....

hani@debumelukut said...

Ye lah belalang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...