Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, September 17, 2009

Esuk lusa dah nak Raya

Tujuh likur dah tiba
Tanda Raya tak lama lagi
Kecik besar sama teruja
Bermain bunga api










Anak pegang satu.
Mak pegang tiga.
Setahun sekali bukan selalu.
Mak pun nak main juga..
( Dari kecik sampai tua tak sah kalau tak main bunga api...)

6 comments:

maiyah said...

salam.. ekekeke.. mak nyer main lebeh bik ration adik :D

TokNabe said...

Dapat mercun pun best jugak tu.. berdentum.

Selamat Hari Raya Aidilfitri.

rerama salju said...

Selamat Hari Raya kak....Raya kat mana tahun ni?

hani@debumelukut said...

Maiyah dan tok nabe kena cuba hobby baru di bulan ramadhan nih..best tau!

hani@debumelukut said...

rerama salju,
Balik kampung tak? akak cuma menanti kepulangan yg tersayang...

ybs said...

Selamat Hari Raya buat Jentayu dan keluarga, moga sentiasa ceria, gembira dan bahagia khasnya pd hari lebaran serta beroleh kemenangan di Syawal ini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...