Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, February 10, 2011

Laju....laju.....


Ada Kekawan tanya.
Kenapa suka sangat lagu 'Pohon Beringin' ni?
Suka berbuai ke?
Suka tu suka jugak lah.
Tapi kannnnn....
Sebenarnya dulu saya berangan nak kahwin dengn anak rajagopal.
Macam Si bawang Putih ni lah....Ke Si Bawang merah?( Whatever!)
Mak saya tak kasi tapi saya nak jugak, nak jugak!
Mak saya kata kalau yer pun nak kahwin dgn anak raja,
kena ada anak raja yang nak kan saya dulu.
Yer tak yer kan mak,
Mana lah ada anak raja yang nak kan saya ni.
Huhuhuhuhhuuuu....
Itu dulu punya cerita lah.
Ok, kena stop merapu dulu.
Raja tunggu nak dinner.
Raja yang bertakhta di hati kita lah....kwang kwang kwang.
Patek pacal yang hina memohon sembah.
Ampun Tuanku,beribu ampun...
Order mcD boleh tak?

4 comments:

Rohaniah said...

Salam Kak,

Akak orang Kelantan ke? :D...kalau ye, samalah kita...terimakasih lawat blog saya

hani@debumelukut said...

Pn Rohaniah,
A typical kelantanese lady that is what I am..proud to b one.you r welcome dear.

roslaini mohd saad said...

Saya percaya... apa yang kita hajatkan dan yakin dalam hati akan menjadi kenyataan bila kita terus-terus ucapkan dalam hati kecil kita..

Saya teringatkan seorang kawan saya dulu...dia kata nak kahwin lepas habis belajar di ITM dulu...kami ketawakan dia, sebab dia boyfriend pun tak ada.... tapi rupanya , doa dia diperkenankan...setahun lepas tu dia kahwin, dengan kawan kakak dia sendiri... orang yang ada boyfriend pun tak kawin...dia dah kahwin...

hani@debumelukut said...

Pn Roslaini,
Hmm...Raja atau tidak, kita hanya merancang dan Tuhan menentukan nya..
Menerima ketetapan Tuhan seadanya kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...