Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, June 21, 2009

Awet muda

Isu terkini kat bilik guru hari ni.
AWET MUDA DAN YANG SEWAKTU DENGAN NYA.
Macam macam kaedah dan rawatan.
Ada cerita pasal cosmetik that work wonders
Berebut beli..Mana tau cantik berseri
Ada cerita pasal sabun dari rumpai laut
Habis suku sakat beli..Putih melepak nanti.
Ada cerita pasal cucuk tang situ,cucuk tang sini..
kempis beg duit pun rela..
Muda tak???
Karut semua tu..
Dengar sini puan puan yang dihormati,
Bukan susah sangat nak stay 'muda'
Dekat kampung mak aku tu..
Dah 68 tahun usia nya
Adalah hamba Allah ni.
Ada petua mujarab
Sah berkesan...tak caya??
Rahsianya hanya satu.
Muda bin ngah
Nama dia..
Forever muda.
Tak tua tua.

4 comments:

Chekgu BaniHassim said...

org pompuan, normal la tu nk nmpk mude...
org laki relaks je...

TokNabe said...

Banyak syarikat2 yang amik kesempatan atas keinginan manusia untuk kekal muda. hehe... yang pasti, tak ada sesuatu pun yang kekal atas muka bumi ni..

hani@debumelukut said...

Betul tu tok nabe..cantik pun mati, huduh pun mati...tua pun mati, muda pun mati...

Siti @ nurie said...

tipu tipu...nama dia sntiasa muda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...