Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 13, 2009

Listen to this song....

Masa pergi Batam aku tak tau nak beli apa untuk Along...Long, mummy beli CD lagu ni lah yer...Sinonim gitu!
Lagu 'Cari jodoh' by Wali Band.

Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku dirundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

*
Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim durian hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh tuhan inikah cobaan

**
Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku, aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

***
Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

1 comment:

nikki said...

eeiih kebetulan first time dengar dalam radio tadi.."ibu ibu bapak..bapak" so elin dapat cam senikata tu ada dalam entry su nih!kelakar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...