Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, June 28, 2009

Ku Mohon

Setiap hari ku memohon
Agar kau sentiasa memberikan ku ketenangan
Dalam hati kekuatan
Menempuhi segala dugaan yang mencabar ini
Pasti punya ertinya
Kau memberikan ku harapan menjawap segala persoalan
Hadapi semua dalam tenang

Dengan merasa kesyukuran
Ku doakan kau selalu
Mengawasi gerak geri ku
Berkatilah
Ku perlu rahmat dari mu
Oh tuhan

Terangkan hati dalam sanubari ku
Untuk menempuhi segala hidup penuh cabaran ini
Oh Tuhan
Ku berserah segalanya kepada mu
Harap jiwa ku tenang dengan bimbingan mu
Selalu

Adakala ku merasa

Hidup ini seperti kaca
Jikalau tidak bersabar
hancur berderai lah akhirnya
Tabahkan lah hati ku
mengharungi semua itu
Oh, kuatkan lah
jaga kan lah diri ku

5 comments:

zaijb said...

ohhh nie pasti tadi cikgu tgk citer jgn lupa lirik,... saya pun baru nak cari lirik dia, tp dah kuar pulak entri nie hehehe...

hani@debumelukut said...

betul zai..balik sek tadi bukak je TV, ada la minah tu duk nyanyi lagu ni..terpukau dgn lirik nyer..best kan lirik ni..

chehassan said...

Banyak lirik lagu yang baik dan mempunyai makna. Tapi ada juga yang tidak mementingkan kesilapan bahasa, yang depa tau, bunyi sedap, hentam sajalah.

Tok Ngah said...

Relevant ke lirik tu Nim, atau saja saja melayan kegatalan jari jari.

hani@debumelukut said...

Tok ngah,
Ada kalanya hidup ini seperti kaca,
jika tak bersabar hancur berderai lah akhirnya.
Alhamdullilah setakat ini baru berderai saja, belum menjadi debu lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...