Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, June 16, 2009

Love means..according to my friend Rose

Kata Rose:
-kalau kita rasa orang tu sayang ke tak, sayang ke tak, sayang ke tak kat kita tu tanda nya orang tu tak sayang la tu...
-Kalau kita sms tapi nak jawap sekali pun ambil masa 2 jam atau tak jawap langsung itu tanda orang tu tak hingin nak baca pun sms kita tu.
-Kalau kita call dan ayat pertama dia duk cakap pasal betapa sibuk nya dia hari ni, itu tanda dia nak kata " jangan ganggu dia lagi laaaa"
-Kalau kita cakap kita rindu pun dia buat tak dgr je tu baik angkat kaki la..agaknya dia dah nak termuntah kat hujung talian tu
-Kalau jumpa kita dia asyik tengok jam saja tu alamat buang masa kita kuar dengan orang cam ni...otak dia ke lain,hampeh!
-Kalau kita dah jadi macam pemburu dan dia macam pelarian perang, avoid kita macam kita ni penyakit berjangkit...sudah2 laa. buat malu species yang sewaktu dengan kita saja
-Kalau kita mintak penjelasan dan dia asyik mencari alasan tu kira bye bye lah..ramai lagi kat luar tu..wat per duk tunggu, buat habiskan karen..
-Kalau dah kita cuba bagi 100% jiwa raga untuk dia tapi dia bagi 10% saja...tak ke nama berat sebelah tu...awak tu bodoh ke apa???
-Last sekali kata Rose, kalau dah pinggan tak retak....nasik tak dingin laaa
sekali org tak ndak..sejuta kali kita tak hingin nyer...

Rose, kau ni batu api ke apa nih??
Aku yang mendengarnya pun dah tiba2 rasa kau betul.
Kan? do you all agree that Rose is right???

8 comments:

VersedAnggerik said...

muahahaha....

post yg jiwang erk?

can't add my two cents worth, coz I dun have any, on this subject!

zaijb said...

setuju sesangat leee...
dia ingat kita nie ape,tak ada perasaan ke??? macam dia bagus sangat.... pilahhhh aku pun tak ingin ler... ingat ko tue hensem ke... kucing aku 1000 x lagi hensem tau...

hehehe... jgn marah cikgu just melepas kan perasaan je...

Siti @ nurie said...

pernah terasa mcm ni masa suker giler kat sorang mamat tu...he hehe

hani@debumelukut said...

ada jugak yang sejutu dgn rose..memang la kita mun paling tak sukaadi seperti hidung tak mancung pipi tersorong2...

aG said...

Hujan pasti jatuh kebawah wahai kawan yang budiman, pancaran matahari tetap ujud meskipun terlindung oleh awan yang tebal....
kenyataan akhirnya terserlah......
heheheeee 'APA YANG LEBIH LAJU DARIPADA CAHAYA'

Dr Chenta said...

namun jika badai cinta menggelora di dada, semua keadaan itu bukanlah halangan bahkan cabaran....

hani@debumelukut said...

Apa yang lebih laju dari cahaya? ntah laa..

hani@debumelukut said...

Dr chenta, Cinta adalah mainan hati yang hanya dapat dijinakkan dengan minda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...