Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 13, 2009

Ngalahkan anak murid...

Tommorow school reopens...
Huhuhuuu!!!!
Mak, tak nak pegi sekolahhhhh
Please laaaa....

Uwaaaa!!!!!

10 comments:

TokNabe said...

Hehe... kena tempuh jugak tu, nak buat guano. :D

hani@debumelukut said...

dahdah 42 tahun duk ulang alik ke sekolah mana tak boring nyer...hehehe

pB said...

Salam'

Nak buat macam mana ...
Kena tempuh jugaaa...

at least cikgu ada gak cuti panjang macam nie

hani@debumelukut said...

dah pilih nak jadi cikgu..demi anak2 bangsa..ku gagahi jua..tq kerana singgah di sini

zaijb said...

ohhh tak nak gie sekolah yea... gie sekolah tue nanti mak cubit kalau tak pergi... hehehe..
Selamat Bertugas Kembali Cikgu...

hani@debumelukut said...

yer lah, yer lah..tspi nak duit poket double k...

cikguyusof said...

saya lagi lama berulang alik ke sekolah, dah hampir setengah abad....!!!

hani@debumelukut said...

o ver ke...semoga saya mendapat tempias dari semangat cikgu tu..

Tok Ngah said...

opt for retirement. setup tuition business. awak jadi CEO!

hani@debumelukut said...

no, no, no...enough of classes already..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...