Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 17, 2009

RMTS

Rancangan Makanan Tambahan Sekolah
Semua murid sekolah rendah tahu
Cik gu sekolah rendah pun arif benar
Pemajak kantin atau pengusaha makanan terlibat juga
Itulah bertuahnya dilahirkan dibumi malaysia.
Datang sekolah pagi pagi dapat makan sarapan percuma
Menu berbeza beza setiap hari..
Hari ni roti cicah gulai daging
Semalam nuggets dan potato chips
Kelmarin tu nasi dgn ayam masak merah
Sebelum tu roti dengan telur
Minggu ni giliran aku yang buat catatan..
Sedap? Tak sedap? Masin? Tawar?
Kita sama sama makan k..

2 comments:

cikgu mas said...

Alamdulillah,kat rumah tak tentu mereka merasa makan macam ni.bukan mereka cikgu mas pun tak dapat buat kat umah mcm ni..he,he..nostalgia yer,diriku pun peserta rancangan makanan 25 tahun dahulu..sedap yer teringat hingga kini,bila dah berduit sendiri nikmat makan dah tak sehebat dulu..

hani@debumelukut said...

makanan yang tak sedap mana pun jadi sedap bila makan ramai ramai ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...