Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 27, 2009

Tiba2 terfikir...

I am here..duk fikir benda yang tak pasal2 senakkan otak ni..
lets just imagine..
Kalau lahhh...
If Death were to be around the corner and we know it.
Kita tau masa buat kita dah terhad..
Nak buat apa ye...nak kata apa...nak tengok apa...nak uruskan apa..nak selesaikan apa..nak pesan apa...nak luahkan apa..nak apa???

2 comments:

Siti @ nurie said...

kalau sitilah tau masa tu dan ada byk duit, siti nak cepat2 anto mak ngn ayah gi umrah, nak settlekan utang2, nak buat amal byk2 dan sedekah pada anak yatim...sbb bila smpai masanyer ajal kita, hanya 3 perkara je yg akan kita bawakan....

hani@debumelukut said...

lebih baik tak tau dari tau kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...