Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 26, 2012

Demam

Orang tu demam, orang ni demam...
.Musim demam ke hapa ni?
Dah demam tu rajin2 makan ubat.
Duk diam diam .
Saya demam jugak minggu lepas.
Tapi demam pun tugasan perlu di selesaikan jugak.
Tak larat pun kena buat2 larat.
Anak yatim macam saya ni mana lah ada tempat nak bermanja manja.
Huhuhuhhuuuu.....
Tapi demam bagai nak rak pun,
Selera makan tak susut
Laju jer .

4 comments:

Norhaizan hakim said...

Ala cian GH..meh bermanja dengan saya...Sebab banyak makan durian kut..tu yg sana sini org demam.

Ibu n Abah said...

sayang saya pun sedang demam ni...
(hehehehehe)

cikguden said...

demam pun tak jejas selera ek

Mat Som said...

Ada yg demam sebab Msia kena 3-0

Kosong, kosong, kosong
Asal tak kena batuk kering tak apa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...