Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, November 23, 2012

Kalau awak nak tau......

Biarlah,
tak kisah lah kalau tak ada siapa tanya pun, saya ni peramah maka saya nak beritau sebab musabab saya tak update blog sehari dua ni.
Sebab nya.....
  Line internet kat rumah saya ni slow nya ngalahkan siput. 
sehari suntuk tak connected. 
Mula tu ingatkan saya tak bayar bil, tapi bila check bil semua dah settle..
Hari ni dah boleh layari dah tapi macam biskut coklat cip pulak..Sekejap ada sekejap tak der..
Nyampah sungguh!
Sekian dulu lah, 
nak cerita tu aje, 
cerita lain esuk2 lah ek...
Saya nak siapkan kerja sekolah dulu yg tergendala kes line nih.

1 comment:

Ibu n Abah said...

Cikgu..
Nanti bila line dah selaju arnab...
Kita citer2 lg yer?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...