Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, November 21, 2012

Memang pun saya ni penakut.

Jahat.
Jahat sangat sangat.
Tak kuasa nak fikir tapi tetap di fikiran.
Dia ingat dia saja boleh jadi jahat.
Saya pun boleh kalau sanggup.
Tapi saya tak sanggup buat begitu.

Zalim.
Zalim keakar umbi
Zalim hingga tak terfikir oleh minda
Ada jugak orang sezalim tu.
Dia ingat dia saja boleh zalim.
Saya pun boleh kalau saya nak.
Tapi saya tak sampai hati nak jadi zalim macam tu.


Takut balasan Tuhan.
Dia jahat dan zalim sebab Tuhan dia bukan Allah.
Dia tak takut Allah.
Sampai bila kita nak baca dan saksikan foto2 kezaliman mereka ni?
Tak sanggup dah saya ni.....
Kita ni hanya mata yg memandang, bayangkan lah bahu mereka yg memikul.
Tak sanggup ....Tak Sanggup!


3 comments:

NM02 said...

ye.... mmg tak sanggup

anitaare said...

berat mata memandang berat lagi bahu memikul..

azieazah said...

Pray for Gaza..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...