Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, November 17, 2012

KELMARIN JUMAAT HARI NI SABTU ESUK AHAD



Berapa keping tile di lantai,
habis aku bilang
Berapa banyak butiran gula di balang
pun dah ku kira.
Berapa luas ruang rumah
Sedang ukur ni.
Berapa ramai yg terconggok depan lappy dari tadi
Aku sorang jer kot!
Berapa buah kereta melintasi depan rumah
Dah hampir beribu
Berapa kali hset ku angkat letak
Ku tilik dan ku letak balik.
Adoii....
Berapa kali aku ulang alik tawaf dalam rumah
Tak kerbilang banyak nya
Berapa kali buka tutup pintu peti ais
Ini yg bahaya...godaan menggoda.
Lapar lah pulakkkkkkkkkkk.....!
Seksa tau bila kebosanan mencapai had maksima.

Bosan tak semestinya tak ada kerja, kerja berlambak tapi kan saya ni ada penyakit...PENYAKIT MALAS!

2 comments:

Ros said...

erm...kalau akak dah bilang gula dalam balang..itu bukan calang2..itu rajin bukan kepalang...

salam maal hijrah kak hani..

Norhaizan said...

Apa lagi yg harus saya komenkan..memang dah sama cerita!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...