Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, November 1, 2012

Barang yg lepas usah di kenang. pastu nak wat camna dah tak leh lupa?

Cuba bagi tau saya,
Ubat apa yang perlu saya ambik..
Pill apa yang perlu saya telan...
Suntikan apa...
Ke saya perlukan pembedahan...
Cuba tolong saya melupakan kenangan yang saya tidak lagi mau kenang lagi.
Tolong bantu saya lupuskan segala yang perlu saya hapus kira.
Kerana saya telah puas mencuba pelbagai cara,
Namun
Perkara yang perlu saya lupakan itu lah yang sentiasa teringat ingat..
Makin di usir, makin acap dia datang...
Kalau ada butang 'Delete' kan senang...

5 comments:

Hajjah Noraini @Nanie said...

Salam Sejahtera Hani,

Rasa akak tak boleh lupa cuma boleh tenangkan hati melalui zikir ajer.

makcu B said...

.......kerana kita manusia biasa dan kenangan pahit itu akan kita angkut bersama sampai ke kubur. Istighfar banyak2.

Norhaizan said...

..atau mulut saja yg berkata begitu tapi kenangan itu tetap ingin disimpan di hati.

Deru Ombak said...

Assalamualaikum..

Kenangan silam, baik pahit atau manis, bukan untuk di ingat2,, tetapi untuk di kenang sebagai peringatan pada diri, yang manis biarlah berulang, yang pahit minta jangan terjadi lagi.
Selagi kita tidak boleh melupakan, selama itu juga kita tidak dapat memaafkan diri.
*hanya pandangan ikhlas. :)

eLL said...

kenangan terindah, takpe simpan kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...