Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, November 14, 2012

Lawa la karpet yg Mat Bangla ni jual...

Fuyooo....lawa lah Mat Bangla yg jual kapet tu...
Ayat cari nahas ke hapa ni.?
Tak der la mak saya ajar saya supaya ikhlas.
Yang tersirat dgn yg tersurat kena serupa.
Yang bukan bangla kat rumah ni pun lawa jugak.
Lawa dan berbudi bahasa lagi tau!
Aduhhh, bersopan santun di jalan raya amalan hidup kita.
Hati hati bila memandu...

6 comments:

Nizam.Ariff said...

karpet dia tak lawa sangat kan?
orangnya je eh...? hahaha

Ibu n Abah said...

Hihihihi..
Bahaya tu!
Yg mamat lawa tu dah berbini di bangladesh....

Kak Izan said...

:D...

pB said...

selalu gak puji lelaki lain depan anak anak

anak anak pulak yang marah

aBahnya diam jer

Nieda said...

ingat ke karpet yg lawa ...salah baca ni

Mat Som said...

Hati2, ramai dah tersangkut dgn Shah Rukh Khan, Genzis Khan, Kublai Han,


Handsome macamana pun mereka Jentayu, ketiak mereka tetap bau bacin. (Eh jeoluskah aku dgn ketampanan mereka?)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...