Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, November 28, 2012

Wednesday saya tak wordless..

Wordless?
Tak nak wordless.
Nak cakap jugak.
Nak type.
Nak buat N3
Nak update blog.
Nak update banyak banyak.
No no no 'Wordless Wednesday' today.
Kan dah cakap saya ni degil,
Makin di larang makin menjadi jadi..
Tak de benda nak type pun perah otak jugak, cari gali jugak.
Asal boleh atasi wordless ni..
Ok ok..Good Morning, how are you today?
Selamat pagi..Dah breakfast lom?
Don't tell me that everyone is wordless except me.
Jawap laaa...Jawap laaa.........

6 comments:

Kakizan Omar said...

Good morning jugak... lum brekfast lagi.. on the way.. :D

Ezza Muffinbiru said...

dah masak ke..baju dah sidai....rumah dah kemas..bibik dah balik kan......

Norhaizan hakim said...

saya tak reti nak wordless2 ni..pepagi hari dah bising...kalau tak bising, rakyat kat rumah ni sedap tarik selimut..solat!solat!

Ibu n Abah said...

Hihihihi...
Kenapa Rabu jer yg wordlessnya?

MaWar said...

kihkihkih ....teringat anak2 didik...lagi dilarang lagi dibuat...hihihihi

anitaare said...

hehe..sy pun tak reti nk ww nih..dh jd blogger ni baru tahu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...