Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, May 20, 2011

Dari tadi saya perhatikan mereka......

Sedap gak jadi kucing.
Tak de masaalah.
Tau makan tidor, buang air dan main saja.
Sel otak tak terusik langsung.
Nak jadi kucing?
Eeee...Tak nak lah.
Tak berapa gemar makan 'Whiskers'.

34 comments:

LIPISLADY said...

Sallam cikgu Hani,

Apa dibuatnya budak bertiga ekor tu,
tonggang terbalik ada belaka...

sI tEDI said...

kenapa tergantung tu?? he he he he

hani@debumelukut said...

Lipislady,
tu lah keje mereka hari2..habis rosak pokok bonsai saya.

hani@debumelukut said...

sI tEDI,
memang hobby mereka camtu..akak nak buat jugak camtu tapi kena cari dahan manggis kot..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

macam exercise lah pulak..

hani@debumelukut said...

a.z.r.i.n.a.,
senamrobik lah tu agak nya

ajumohit said...

alahai tingat arwah2 kucing yg aju bela masa kecik2 dulu..hehehe mmg comey

makcu B said...

Kucing pun berkata, "Aku pun tak nak jadi kucing sebab tak boleh menulis blog dan tak boleh main fb"...keluh kucing itu.

Aida Awie said...

comelnye bile tengok keletah diorang. kucing2 mak saya semua dah lari dari rumah2.. masing2 merajuk kut, mak nak pindah balik kg. tu yang terus keluar xbalik2 tu

hani@debumelukut said...

ajumohit suka kucing jugak yer..

hani@debumelukut said...

Makcu, jadi kucing tak leh raikan hari guru.

hani@debumelukut said...

Aida, macam tau tau lak kucing2 tu...siap bawak diri lagi

munna said...

GANASNYA KUCING TU BERGURAU YE... MUNNA SUKA SGT KUCING KAK... TAPI TINGGAL SEEKOR JE KAT RUMAH NI..

hani@debumelukut said...

kucing ni munna, mengubat sepi..tambah2 kalau anak kucing yg keletah tu..

Ibu n Abah said...

cikgu hani...
ni mesti dah boring tahap tertinggi...
teringin nak jadi kucing?
jangan....
kalau ada orang bela takpa... kalau takder yang nak bela?...
kat rumah saya ada 10 ekor kucing... asalnya bela 2 ekor... beranak dan datang menyerah diri lagi....

zul permatang badak said...

Rajin perro kucing.....wat ambat tikuh....

mommylavender said...

wah2 meriah nya kucin2 tu bersuke ria kat pokok bunga tu~heeee...

Cikli said...

kucing betina ada misai jugak, tapi dia tak runsing pun.

azieazah said...

Kalu jadi kucing, boleh belai-belai. Bila degil, simbah air! hahahaha

Sally said...

I have 4 kitties. Both parents are Persian. Thinking of selling them. Cheap. Cant hv them in my home. Too many. House too tiny. Is ex-boss still interested?

Piasara said...

"saya nak jadi burung..hari2 leh terbang bebas..."

hani@debumelukut said...

ibu dan abah,
pandai akak teka..mmg boring giler nih

hani@debumelukut said...

zul,
kucing akak ni takutkan tikus.

hani@debumelukut said...

Cikli,
dia x risau apa apa..tenang jer hidup kucing.

hani@debumelukut said...

Sally,
Nanti nak tanya Boss..

hani@debumelukut said...

Pia, akak dah lama jadi jentayu, nak tukar kepada yg kaki empat pulak

Sekamar Rindu said...

salam...

entri yg terbaikkk..saya suka..:))

HonEyBuNNy said...

ila pun suka tgk kucing....

seronok ja..bila da kenyang tido...xdak masalah macam manusia neh...hehe

mykhalis said...

tak sanggup nak jadi kucing..sebab nanti asyik kena kejar dngn kucing jahat jeee

hani@debumelukut said...

Sekamar rindu,
TQ . luv your poems too.

hani@debumelukut said...

HonEyBuNNy,
nak ke try jadi kucing sekejap..boleh cakar2 gitu

hani@debumelukut said...

Alah Khalis, kejar aje balik kucing jahat tu..

gedek! said...

Teringin nak jadi garfield!

hani@debumelukut said...

akak dah pun jadi garfield..sizewise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...