Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, May 23, 2011

Yang di hormati tuan2 dan puan2, Ini jawapan nya

Ok, Ok..
Seperti yang di janjikan.
Ini jawapan bagi teka teki semalam.
This is just a joke.
So, jgn marah aaaa...
Kalau marah nanti kena jual!
Buah buahan yg berakhir dengan hurup 'K' adalah...Jeng jeng jengggg..
-
-
-
Mangga busuk.
Jambu busuk
Tembikai busuk
Pisang busuk
Apple busuk
Limau busuk
Anggur busuk
Nangka busuk
Manggis busuk
Rambutan busuk
Nak lagi?
Hehehehe.....Kahakahkahakah..
Ada rasa nak cekik saya ke?
Ampunnnnnnnnn...!!!!
Jangan marah2, cepat tua nanti.
Saya tak apa, dah tua punnn...

By the way,
Kalau ada org tanya ..
Buah apa yg bermula dari huruf 'L' tapi bukan lychee,
Jawap aje,
Luku
Lambutan
Lulian
Aik? Salah ke...
Tu, apek tu cakap gitu...

15 comments:

~najwa~ said...

dah agak dah, jawapannya mesti sangat BUSUKkan orang, hahah. *padahal semalam berfikir le jgk jawapannya ;)

Ann Huda (Ate) said...

Ate tak marah pun..takut jadi tambah tua di usia yang tak berapa muda ini...hehehe.

cikguden said...

clever...

ybs said...

ticer,
sy lbh suke kalau perkataan 'busuK' tu ditukar kepada 'masaK....

bole juge kan kan kan....?

hehe

AZANI said...

ha ha ha...kak hani ...lawakla....mmgtak terfikir ke arah busuk tu.....ki ki

wahida said...

hahaha!! klaka la baca buah huruf L tu...betul jugak tu kan kak...dah apek yg ckp mcm tu...hehe..

munna said...

HAHAHA..BETUL TU KAK ....

lina said...

salam teacher - mmg nak kenakan kami semua...semlm lina ngan alia cuba cari buah apa akhirnya huruf 'k'....apapun bagus juga kami anak beranak mai teka2 ni...sampai lina pun buntu apa ekk nak google dh malas.

hani@debumelukut said...

sorry najwa.

hani@debumelukut said...

bagus lah macam tu ate..tapi ate belum tua lagi..

hani@debumelukut said...

cikguden, nak suka2 jer ceriakan suasana.

hani@debumelukut said...

ybs, yes, good idea..apa pulak tak boleh nya..tetap akhir hurup 'K' jugak kan

hani@debumelukut said...

wahida, apek tu tak masuk sekolah tu

hani@debumelukut said...

Azani, kak hani ajar ilmu sesat pulak di bulan sambutan hari guru ni..aparaaa...

hani@debumelukut said...

munna, byk teka teki pasal ejaan nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...