Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, May 4, 2011

Ampun mak...Kami tak buat lagi macam tu...

Malam semalam mak datang bermalam di rumah. Bila duk sembang sembang dengan mak tu, saya teringat kejadian 2 tahun lalu..Nasib baik mulut mak tak masin, kalau tak, dah jadi batu dah kami semua...Tak lah, mak kami bukan mcm mak si tanggang tu,Mak kami pemaaf dan tau kami tak sengaja...kan mak? Nak tau apa berlaku, klik di sini.

6 comments:

Piasara said...

"ish3...kelakar2 jugak..tapi lain kali kena tgk betul2 penumpang tu cukup ker tak..hihihi..penat sangat la tu kak,dah tu bantal pun dok panggil2 jer kan..."

munna said...

alahai kesian mak akak.... biasalah dah kelam kabut terlupa pada mak... tapi bukannya sengaja kan...cuma miss comunication lah ni

hani@debumelukut said...

Piasara,
satu pengajaran ni.

hani@debumelukut said...

Munna,
Nasib baik mak tak berkecil hati..bab khutbah tu biasalah.Imam masjid hari jumaat jer berkhutbah, mak kita hari hari..

tasekM said...

mak2 ni bab2 berkhutbah mmg tak ada tandingan yek. banyak tol bitamin dlm badan.

:)



.

hani@debumelukut said...

tasekM,
sekarang ni akak yg bergelar mak ni, dah jadi mcm mak akak jugak..suka nar membebel..adoii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...