Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, May 9, 2011

Siapa tak ikut, telan air lior aje laaa.....

Cuaca panas,
badan penat
dan perut lapar.
Jadi kami yang memegang tittle ibu pakat ramai2,
keluar makan.
Meraikan diri sendiri.
Seronok.
Makan Kuey Tiaw Latna
Makan Chicken Chop
Makan Ais Krim Goreng
Makan Pancake AisKrim

Kenyang.
Happy.
Gendang gendut tali kecapi, kenyang perut sukanya hati.
Hari hari sambut hari ibu pun tak per kalau macam ni.

14 comments:

sahida said...

Cikgu Hani, sedapnya!!! doakan saya dpt jd ibu juga soon..^_^ dpt celebrate ngan Cikgu Hani sebegini..hehe.

mommylavender said...

begitu byk makanan yang sodap2...lau begini hari hari pun hari ibu mommy sokong..hee

Huda said...

alahai..sedapnye kak :) terliur..sib bek dlm pantang lg :)

hani@debumelukut said...

Sahida, InsyaAllah..
Tuhan, permurahkan lah rezeki gadis ini dan berkati lah dia dengan cahaya mata yang membahagiakan hidup dia..Aminn

hani@debumelukut said...

Mommylavendar,
Setahun sekali pun dah sebesar ini..kalau hari hari dasyat betul lah saiz akak ni dik.

hani@debumelukut said...

Huda...awak tu berpantang, duk diam diam k...

Fadzli Amir said...

salam kenal...bertuahnya para ibu....kan tapi makan macam tak abis je..hehehhe

sahida said...

Cikgu Hani,
lupa pula.. sng2, jenguklah ke bilik kecil saya.. http://sahida-huda.blogspot.com/ ^_^

hani@debumelukut said...

Fadzli,
baru half way thru tu..

hani@debumelukut said...

Sahida,
InsyaAllah..akak singgah nanti.

Ibu n Abah said...

Cikgu Hani...
sambutan sesama ibu memang meriah....
kami pulak niatnya nak buat sambutan sesama kami hari sabtu ni....
interesting, kan?

hani@debumelukut said...

Ibu dan Abah,
Wahh best nya..kat mana agak nya tu...sesekali berkumpul tak ingat apa dah..riuh.

nurul said...

salam khani..kat restoren mana ni....bestnya..;)

hani@debumelukut said...

Nurul,
kat kopitiam jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...