Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, May 16, 2011

Hari ni hari saya.

'Cicer'
They call me that.
Good morning Cicer.
Thank you Cicer.
Please may I go to the toilet Cicer..
Cicer Cicer Citer...
Funny?
Betull..gitu lah nama manja saya kat sekolah.
Nama glamour lain pulak.
Nama glamour yang budak2 bertuah ni bagi kat saya ialah...
"Cicer hok bekeng.."
(bekeng tu garang lah kalau kat sini)
Sempena hari guru ni saya ucapkan selamat Hari Guru buat rakan guru yg melintas dan singgah di blog saya ni.
Semoga ilmu yg kita ajarkan dapat di manafaatkan.

36 comments:

Achu Tra said...

Happy Cicers Day....terus dedikasi & ikhlas mendidik ummah...

Ros said...

Salam...
Hari yang diingati semua..
Semoga terus berkhidmat dengan penuh dedekasi & ikhlas..

"selamat hari guru" buat akak.

ybs said...

selamat hari guru utk 'cicer hok bekeng' jugak....

hehe

Huda said...

slmt hari guru kak hani :)

hani@debumelukut said...

Achu tra,
Terima kasih.

hani@debumelukut said...

Thabks to you too Ros

hani@debumelukut said...

ybs,
Ybs tok bekeng ko?

hani@debumelukut said...

Huda, thanks..

Queenie said...

Selamat Hari Cikgu...
moga terus sehat dan dapat berbakti pada anak bangsa ya...

cicer? manjanya....sib baik bukan cicak! har3...
guwau jer cicer...

hani@debumelukut said...

hahahaa..queenie, mana boleh cicak, kalau badak boleh aje...tq dear for the wish

lina said...

salam ma'am - happy teacher day.May Allah bless you always.

hani@debumelukut said...

salam Lina, Thanks for the wish n thanks for dropping by.

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Cikgu Hani,

Selamat menyambut hari guru. Jasa guru memang tak boleh dibalas.

Ibu n Abah said...

Cikgu...
Kerjaya mulia...
bukan semua orang mampu menjadi guru... mendidik dan mencurahkan ilmu...
kebanyakan mereka yang berjaya adalah hasil didikan dan ajaran dari guru...
selamat hari guru.....

sahida said...

Happy Teachers Day Cicer Hani..;)

hanila said...

Salam Kak Hani, walau apa sekalipun gelaran yang dipanggil, "Cicer..." tetap cikgu sampai bila-bila di hati mereka... SELAMAT HARI GURU, Kak Hani...

Cikli said...

selamat hari guru cicer

Insan Marhaen said...

"Cicer hok bekeng.." ni la yang selalu akan diingati oleh murid. Selalunya "Cicer hok bekeng.." ni manis ...

hani@debumelukut said...

kunang kunang, terima kasih kerana menghargai jasa guru

hani@debumelukut said...

Ibu dan Abah,
bukan semua orang boleh menjadi guru, bukan semua guru boleh mendidik, mengajar dan mengasuh..Pengalaman hidup adalah guru yg terbaik buat kita, betul tak?

MulutPayau said...

Selamat Hari Guru......sllunya ckg yg bekeng akan diingati oleh murid2..

hani@debumelukut said...

Sahida, thanks for the wish

hani@debumelukut said...

hanila, betul tu, i am proud to be their 'cicer'

hani@debumelukut said...

hehehee, terima kasih dari Cicer buat Cikli

hani@debumelukut said...

IM, macam mana nak manis kalau asyik 'bekeng' jer..

cikguden said...

selamat hari guru cicer hok bekeng. hehehe

hani@debumelukut said...

MP, ada juga betul nya. pernah seorang bekas murid tu(seorang doktor) bila jumpa dgn kak hani boleh dia sejuk kaki tangan katanya sbb teringat lagi peristiwa kena denda sbb silap spelling.

hani@debumelukut said...

cikguDen,
Yer lah Den, selamat hari guru buat Den jugak.

Cikgu Jang .. said...

hari yang bermakna sebagai seorang cikgu...

munna said...

selamat hari guru kak... banyak dpt hadiah tak dari murud2 tersayang

HonEyBuNNy said...

selamat hari guru....;-)

hani@debumelukut said...

Cikgujang, hari kita

hani@debumelukut said...

munna, sekolah akak belum sambut lagi, cuma buat pelancaran saja..selalunya hadiah tu di hari sambutan lah..hadiah biasa2 aje tapi amat di hargai.

hani@debumelukut said...

HoneyBuNNy,
TQ TQ TQ

rumah kuning said...

cicer,
happy cices day. boleh lg kan?

hani@debumelukut said...

rumah kuning,
boleh sgt2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...