Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, May 22, 2011

Sessi senaman otak..

Pagi ni rasa nak berteka teki.
Buah apa kalau di eja berakhir dengan huruf 'K'?
Kalau nak 20 pun saya boleh senaraikan..Awak boleh?

-Betik.
-Cempedak.
-Salak.

Lagi?
Cer senaraikan kalau awak terror.
Heheheheeee..
Kering lah otak kawan2 ku kena perah hari ni...

16 comments:

ybs said...

saya bagi 3 jugak la...

- buah belolok
- buah gorek
- buah pisang tanduk

(setelah pun mencarinya....hehe)

Daddy Zuki said...

salam,,

x sempat nak pk lah akak....kena gi tanya pakcik google ni...

lina said...

salam cikgu hani - hahaha tak dpt cikgu

Insan Marhaen said...

buah geduak.

tapi IM sendiri tak pernah tengok buah ni. cuma dapat tahu dari Labu Labi.

Ibu n Abah said...

cikgu hani...
cikgu dah menyebut 3 terasa macam dah tak ada lagi....
kurang2nya satu hari jugak diperlukan nak memikirkannya....
petang2 nanti, akak jawap ya...
cikgu bagi contoh sampai 3..... takder chance dah...

Sally said...

Meh sini nak try:
Genuak
Jarak

AZANI said...

pisang awak
temu lawak
...give up...kak hani....

apa lagi...

HonEyBuNNy said...

adehhh..

tetiba xdapat idea la..teringat cempedak..tapi dah ada...hehe...

hani@debumelukut said...

wahai kawan2 yg dihormati, saya tak dapat bagi jawapan nya lagi, kena cari topi keledar dan baju besi dulu..rasa2 kalau saya bagi jawapan, sah kena sebijik ni..
Janji jgn apa apakan saya dulu baru boleh gitau jawapan nya..heheheheeeeee...sabar k..

ybs said...

ralat

ayat dlm kurungan yg betul ialah 'setelah puas mmencarinya'

teruja jugak nak tahu jawapan sebenar yg mcm nak pekene kami jer....hehe

mykhalis said...

memang tak dapat cari jawapan..kat atas2pun dah banyak tambahan dah..huu

hani@debumelukut said...

ybs,
hehehe,,saja for fun..its just a joke. Nanti saya bagi lah jawapan nya.

maiyah said...

assalam..

hehe, x smpt nk cr :D

hani@debumelukut said...

Maiyah,
alah, senang aje...jgn mengalah.

cikguden said...

buah jeruk. betul ke

Kunang-Kunang said...

Alamak semua orang lain dah sebab. Tunggu soalan buah lain pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...