Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, August 30, 2013

Ada saya kesah?

Saya sedang mengulangi kesilapan saya sekali lagi.
Saya jadikan makanan sebagai ubat stress.
Eating for comfort.
Pagi petang siang dan malam
makan non stop
Saya halakan fikiran saya pada makanan.
Ni tak pasal2 badan naik ni.
Biarlah,
Gemuk macam guni beras pun rela.
Huduh pun tak per, selama ni pun saya tak pernah cantik.
Semenjak dua menjak ni,
Siapa saja yg tgok saya semua duk komen kata saya banyak berubah.
Betul. Saya berubah sangat.
Muka cengkukng, mata bercincin.
Huduh dan selekeh.
Saya dah tak kisah tentang penampilan.
Berbedak pun tidak, usahkan bergincu.
Baju biru tudung kuning pun saya hentam jer
Baju pulak, saya hanya pakai yg simple dan selesa.
Matching handbags dan kasut berkulat dlm almari.
Begini lah lagak nya orang yg dah putus asa kot.
Malas dah nak 'look nice n presentable'
Kalau nak keluar, saya capai jer tudung warna apa pun.
Janji pakai tutup aurat, sarung selipar jepun pun tak kisah.
Dasyat kan?
Tak dasyat pun, malah lebih cepat dan mudah.
Dah tua pun, tak payah nak pasang badan.
Terima hakikat yg the end is near.
Dah tu tambah pulak dengan eating for comfort ni,
cukup package laa...
3 in 1
Tua huduh dan gemuk.
Padan muka saya.




1 comment:

Unknown said...

sekali lagi bab ni kita serupa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...