Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, August 11, 2013

Rasa nak campak kamera tu.

Ja tau tak hari ni kita dah beraya hari ke berapa?
Dah 4 Syawal lah.
Bermakna seminggu lagi genap lah 3 bulan Ja sakit.
Cepat nya masa berlalu.
Semalam saya ambik gambar Ja.
Saya delete.
Tak sanggup nak tengok sbb bila saya tengok,
saya perasan yg wanita dalam gambar tu begitu 'sakit'
Tidak ada ceria di wajah dia.
Dari saya duk terbayang bayangkan kesakitan dia,
baik saya tak yah tgok foto tu, delete saja, habis cerita.
Lagi baik saya tatap wajah sebenar dia.
Puteri saya tidak sakit macam tu.
Dia hanaya di rehatkan oleh Allah buat sementara waktu.
Yang sakit nya saya, saya yang acap duk menjala resah.
Ish, tak mo lah fikir karut marut di bulan baik ni.
Yang penting saya malas nak fikir jauh2.
Kalau dapat lalui hari ni dgn baik, bagi saya dah ok dah.
One bad day is nothing new.
Eleh, cakap senang, type ayat2 yg menampakkan saya kuat tu pun senang.
But to be really strong from inside takes extra courage.
XXXXXXL courage.
Dah nak magrib ni, eluk bersedia untuk solat dari duk terconggok kat depan ni.
TQ Dr Fatin kerana ambik shift petang untuk tolong jaga Ja.
Fatin suruh saya tidor dan rehat dulu sementara dia jaga Ja.
Fatin,
Mummy agreed to sleep but Mummy did not.
sebenarnya mummy kat sini...
Sorryyyyyy....!
Next time Fatin datang, Mummy x tipu,mummy tido.
Promise.


2 comments:

zino said...

semoga Ja cepat sembuh.... amin

Abil Fikri Ahmad said...

Then extra courage it will be!.sooner it will come to you..trust me..just stay sabar n tabah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...