Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, August 17, 2013

Rezeki Ja

Dah seminggu kita beraya.
Ada saja kiriman dan buah tangan yg sampai ke riba.
Macam macam.
Biskut raya menjuarai kategori makanan.
Kek dan kuih muih tempat ke dua.
Buah buahan ranking ke3
pendek kata kalau nak buat minuman buat tamu,
tak perlu beli gula dan susu..
Semua dah di bekalkan.
Kiriman doa pun tak putus putus.
Air Zam Zam dan Air tawar/Yasin/30 juzuk sentiasa ada.
Sebelum Ja begini,
saya tak pernah terlintas yang begitu ramai yang mengambil berat tentang kami ni.
Terharu saya bila tetamu tak putus2 berkunjung
Saya juga daapt bantuan dari segi tenaga.
Ramai yang sudi dan menawarkan diri untuk memudahkan urusan saya.
Semalam dua orang jururawat yg pernah mengenali Ja datang.
Separuh hari dia orang tunggu Ja dan urus Ja.
Khidmat ikhlas yang tidak dapat saya bayar dgn wang.
Allah saja lah yg membalas budi baik mereka.
TQ Hani dan Aimie
Hari ni ..jeng...jeng...jeng....
Ada yg sedang memasak di dapur.
bila lagi nak tengok doktor pakai apron.

Tuhan kirimkan ramai insan2 yg memudahkan saya.
Apa lagi yang saya dapat katakan kecuali,
TERIMA KASIH DAUN KELADI
KALAU DI IZINKAN ALLAH, DATANG LAH LAGI....




3 comments:

a.f_azie said...

In Shaa Allah granny Hani.... our rezeki comes in so many ways........

Anonymous said...

Alhamdulillah.rezeki mummy hani..
Moga mummy hani trs kuat menghadapi hari2 mendatang.
Juga buat kaum keluarga sbelah suami ja.anak2 ja juga.
Perancangan Allah lg hebat yg kita sendiri xdapat menduga..

Nur

Kakcik said...

Alhamdulillah.

Benarlah, saat susahlah kita akan mengenali kawan dan lawan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...