Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, August 12, 2013

satu ni jer.

Satu ni jer.
Bukan cucu satu ni, cucu ada 2 lagi.
Tapi satu ni saja foto raya saya baru ni.
Semua tahu kan saya tak beraya mana baru ni.
perkara2 yg selalu kami buat di hari raya kami tak buat.
Semua tak der mood nak celebrate.
Maka tak tak ada sessi berposing jugak.
Anak cucu adalah berposing tapi saya memang tak de selera langsung.
Tak reti nak senyum macam mana untuk bungkus duka yang mencengkam hati.
Mula tu cuba jugak snap sekeping dua tapi delete balik.
Tinggal lah foto ni.
Satu2 nya foto bersama Arman.
Foto ni saya duk tilik hari hari.
sekejap nya arman ada bersama saya, mengubat hati saya.
Now he is back in KL and grandmummy is missing him already.
Terdengar2 dia duk main tembak2 dgn Imaad.
Foto ni di ambl sewaktu Arman dah nak balik KL
Kalau boleh nak cakap kat mama Arman,
Tok sah balik lah, stay!
Masih belum hilang rindu untuk sama2 sibuk di dapur dgn anak2 perempuan.
Mama Arman mengisi kekosongan hati semenjak Ja sepi begini.
Tapi nak buat macam mana kan,
Saya faham tuntutan krhidupan perlu di teruskan.
okey okey, pergi lah anak cucu..
kembali lah ke kehidupan harian kamu,
Mummy doakan semoga anak cucu mummy di berkati Allah selalu.
Insyaallah, duka ini tidak akan selamanya.
mummy percaya pada ketentuan Tuhan yg maha adil.
Mean while mummy will be just fine, trying hard to.
Arman, bila grandmummy tengok foto arman senyum ni,
Grandmummy rasa nak menangis..Pelik sungguh.


4 comments:

Kakcik said...

Hanya Allah SWT yg tahu isi hati mu...

Ann Ishak said...

selamat hari raya mummy
maaf zahir batin

aiMie said...

slmt hari raya buat mummy n fams..
dh niat nk g mlawat pja n jmpe mummy tp xsempat..tkilan sngguh...

mummy tlng smpaikan salam aimi buat pja ye..smoga Allah sntisa bsama mummy..amin~

Anonymous said...

Nothing to say.....sorry! aG.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...