Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, August 15, 2013

marahkan nyamuk, bakar kelambu dan rumah sekali.

Menerima kunjungan staff KBMC hari ni.
Alhamdullilah mereka jejak juga kaki ke pondok saya ni.
itu lah yg sebaik nya,
Bertanya khabar kan.
Saya bukan apa,
Apa yang dah berlaku tu dah berlaku,
malah bukan salah staff2 yg datang tu pun.
Mereka hanya wakil.
Saya cuma nak mereka tau apa yang saya lalui selepas kejadian tu.
Saya hanya nak kongsi kepayahan saya supaya mereka tahu kenapa saya perlu bertindak.
Saya ni bukan malaikat, saya pun ada perasaan semulajadi seorang ibu
'Melindungi anak'...Haiwan pun ada naluri ni, ini kan saya manusia biasa.
Mereka pasti faham apa yg nak saya beritau sebab mereka tu perempuan seperti saya.
Mereka pun ibu juga..
yang bezanya mereka tak ada anak yg bernasib semalang anak saya.
Nasib mereka pun tak semalang nasib saya.
Apa apa pun saya sangat berterima kasih atas kunjungan itu.
InsyaAllah kalau ada rezeki bagi Ja untuk sembuh saya kan suruh Ja hantar sekalungan bunga tanda terima kasih atas layanan mesra mereka sewaktu Ja mendapat rawatan di sana..
Yang lain nya kita serah pada Allah melalui perundangan semoga keadilan dapat di tegakkan.
Allah maha adil. Yakin begitu..

2 comments:

Irfa said...

moga yg terbaik utk Ja
dan akak jugak
salam syawal dr saya

Haslina said...

Mendoakan yg terbaik utk Ja dan kak hani sekeluarga.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...