Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, August 15, 2013

Budak zaman sekarang

Tak suruh rasa nak suruh.
Lagi pun dia kakak, Anis lebih muda dari dia.
"Iffah, potong daun saderi letak dalam sup tu...."
Anis gelak sakan.
Astaqfirullahilazimmmm...
Ni daun saderi bagi makhluk Allah yg bernama Iffah.
Lain kali suruh Imaad saja lah.


8 comments:

Kakcik said...

Akan jadi kenangan kepadanya suatu hari nanti... :)

Abil Fikri Ahmad said...

Hahahahahahahaha gelak besar saya ni kak!!!

Irfa said...

sy senyum, itu iffah
sy pernah tertukar daun ketumbar dgn daun sup.huhu

Haslina said...

Teringat na dulu nak letak daun pandan dlm pengat durian (tengok resepi) tapi bila ibu balik dari sekolah.. dia tanya kenapa letak daun serai dlm pengat??? Hancussss... and masa tu na tgh cuti semester university.. hahaha..

Anonymous said...

Hehe..comel betul. Saya teringat adik saya yang confuse antara bihun dgn suhun.

Marina Monroe @Nanie said...

hehehehe anak2 gitulah Hani, makan pandai bila tanya tak tahu, tak tahu kata mereka. Bila kita nak tunjuk, lain kali sajalah jawapan mereka.

che mid said...

Eh, tak sama ke sawi dengan saderi? huruf mula dari s kan..

Anonymous said...

Hehehehe lawak la iffah.
Tringat bila sy tanya adik ms nak masak tempoh hari.
Mintak daun serai..dengan konfiden ckp ada,bila suruh amek,haaaaaaahh!! Nah serai! T_T dia bg daun bawang*
Smpai sekarang jadi bahannn laa dia.tu laa,suruh duk dapur xmboh..kannn dh xkenal serai & daun bawang..

Nur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...