Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 18, 2013

Gadget

Takkk, ni bukan raket tennis.
Ni raket nyamuk.
Menantu saya belikan 2 batang buat saya.
Dia tau saya ni pantang ada nyamuk sekor, buru sampai habis.
Harapkan tebas dgn tangan buat sakit telapak tangan jer, kena nya tidak.
Agaknya menantu saya kesiankan saya terkial kial di kejar nyamuk, maka ni lah gadget yg dia bawa.
Saya pulak bila dah ada benda ni,
Sengaja bukak tingkap nak kasi nyamuk masuk banyak2.
Kepuasan bila nyamuk mengena.
Pap! Pap! Pap!
Menyala arus letrik kena badan nyamuk.
Bau seperti terbakar.
Zalim ke? Siapa suruh dtg dekat....
Nyamuk, lalat dan serangga sewaktu dgn nya habis saya buru.
Lalalalaala...seronok nya.
Wan, laen kali belikan mummy yg besar lagi ada?
Mummy nak tebas orang pulak lah.
Kadang2 orang boleh jadi lebih menjengkelkan dari nyamuk.

6 comments:

Nizam.Ariff said...

Whoaaa.... itu kalau kena tangan basah boleh gigil gak tu..

Dhia Dirham said...

wow! beli kat mana?

Anonymous said...

Sengaje bukak tgkap bg nyamuk msuk?hahaha..adoi la mummy..mcm2..ajak la imaad join skali..hahaha

Granny Hani said...

Anonymous,
Kalau awak duk dekat dgn saya, saya bagi awak tebas jugak dan rasai kepuasan nya...hehehehee

Granny Hani said...

Dhia, tak tau lah aunty kat mana dia beli raket tu..supermarket ada kot.

Granny Hani said...

Nizam,
memang. Terasa jugak aliran letrik tu kalau di pegang jaring nya..bahaya gak ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...