Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, November 2, 2013

Selipar

Selipar jepun ni saya beli di Paris.
Mesti ramai yg gelak besar,
Gelak laaaa....
Orang lain beli kasut berjenama kalau jejak kaki di bumi perancis tu,
Selipar jepun ni pilihan saya.
Ja pun bising gak bila saya beli slipar ni,
"Mummy ni, tak de selipar lain ke mummy nak beli?"
Tu kata Ja.
Saya juga beli Tshirt besar, sgt besar,
"Mummy ni, tak de baju lain ke mummy nak beli?"
Tu kata Ja.
Ja sentiasa x sependapat dgn saya kalau bab shopping
Saya pernah pakai selipar ni sewaktu kami ronda2 di kota Paris.
Nak menanah telinga saya duk dgr Ja membebel.
Kata nya, satu kota Paris tu hanya saya sorang pakai selipar jepun.
Tadi saya selongkar setor dan terpandang selipar ni di satu penjuru,
Kerongkong saya bagai di jerut.
Rupanya sepasang selipar jepun boleh memerah tangisan saya.
Ja, hari ni kalau mummy berkaki ayam sekali pun, tak akan ada lgi orang yg peduli....
Jaaaaaaaaaaaa......

4 comments:

makcu B said...

Aduh, rindunya!!!

Unknown said...

Mudah2an kak hanie terus tabah hadapi ujuan dari Allah..

Anonymous said...

Tingginya nilai sentimental selipar jepun ni...aduhaiii...xterkata....

Dayang said...

Sedih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...