Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, November 30, 2013

Kata hati perempuan yang bernama 'Nor'

Adakah saya menguris hati orang tanpa saya sedari?
Mungkinkah saya tersilap memtafsir niat..
Atau
ada kalanya saya menjadi terlalu perasa, mudah trasa dan cepat terluka,
yang membawa kepada keputusan keputusan yg tidak di relakan hati...
Maafkan saya jika terpaksa tidak percaya,
sangsi pada kata janji..
Kerana acap nya setia itu tercalar
maka untuk percaya adalah tidak mudah.
masih adakah ruang kemaafan buat saya,
jika tidak pun, terima saja kebodohan saya.
sebenarnya saya tidak pernah membenci sebegitu rupa,
hati sekadar memberontak kerana kerap kali
diri terasa seperti tidak beharga.

Nor, cuba lah untuk tabah....


1 comment:

Anonymous said...

Go ahead Nor....aG.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...