Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, November 14, 2013

HARI KE 14 DAN TERAKHIR BAGI SESSI 2013

Tahun ni saya hanya separuh tahun saja jadi cikgu, separuh lagi jadi Misi.
 Hari ni saya menarik nafas lega.
Lega....Lega teramat sangat.
 Bukan kerana saya malas ke sekolah, saya memang rajin tau!
Tak caya tanya Boss saya...Kan boss kannn....?
( yer, masuk lift kena tekan butang sendiri)
Esuk, saya menyandang jawatan Misi sepenuh masa.
Jawatan sampingan lain tu malas nak senaraikan, berjela.
 Jangan tak tau, cuti2 begini, sound effect pun lebih hebat.
selamat tahn telinga lah wahai anak negeri.
Selamat bercuti bagi semua anak murid saya dan rakan2 guru.
 (Cikgu cuti ke? Sppbs? fail? kelas tambahan? tugas itu ini?)
Selamat ber'hujan' bagi yg suka main hujan.
  ( Siapa lagi, saya la tu.... )
yang suka jadi sukarelawan di pusat pemindahan banjir tu, selamat bersejuk dan berbasah...
(Dapat pahala free,tak per.Dpt masuk TV jugak,hehehe...)
 Selamat ber'ubi' bagi yg suka makan ubi di musim tengkujuh.
Selamat berlengkar depan TV dan tonton lah drama korea tu.. Kasi berlubang skin TV tu...
 Selamat bervacation bagi yg kaki 'Dderat' (Saya dah pencen bab ni...pencen sementara)
 Selamat bekerja seperti biasa bagi yg bukan guru tapi penjawat awam.
 (Cayang2 pusyuk2, jangan jeles dgn kaum2 yg bercuti tau....)
Selamat menjadi manusia yg normal
Selamat menjadi hantu kalau dah rasa tak nak jadi manusia.
Awak perasan tak, kalau cuti akhir tahun jer, kenduri pun rancak.
Wokey, selamat berkenduri dan kalau jamu selera tu jangan lupa jaga body. 
 JAGA JANGAN KASI KURUS!

2 comments:

Anonymous said...

Semoga semunya selamat..... susah nak gambarkan apa yang tersirat disebalik yang tersurat.

SeLaMaT BeRcUtI!!!!!aG.

Granny Hani said...

Anonymous,
Apa yg tersirat ialah apa yg dah trsurat..itu lah,terang dan nyata.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...