Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, June 7, 2011

N3 tunjuk perasaan..Tak nak baca pun tak apa.

Nak baca jugak go ahead.
Tapi make sure ada insyuran nyawa
Boleh merbahayakan kesihatan nih.
Saya panas hati.
Terbakar.
Rentung.
Geram.
Kesal.
Marah
!!!!!!!!!!!
#####
^^^^
******
Kalau api ini nampak di mata,
Boleh BBQ lembu sekor.
Pun masih berbara dan menyala,
Nak didihkan salji di kutub utara pun boleh ni.
Saya tahu marah adalah percikan api dari neraka.
Syaitan iblis meniup niup gembira..
Hari ni saya kalah pada hasutan mereka.
Tapi siapa lah saya untuk tunjuk perasaan?
Kalau NGO tu kerajaan pertimbangkan jugak,
Kalau saya jadi hantu camna?
Hantu NangNak tak boleh sebab saya bukan mati beranak.
Toyol pun tak boleh, saya segan nak telanjang gitu.
Pontianak?
Boleh kut sbb gigi saya memang ada taring cuma gemuk camni boleh ke terbang...?
Nak makan budakkkkkkkkkkk........

21 comments:

sahida said...

Cikgu Hani..
Sabar ya? mmg ada wktunya mmg nk lepaskan mrh tu.. tp jgn la jd pontianak, tak cute..

hani@debumelukut said...

TQ sahida...cuba untuk sabar lah ni dik...

Acik Erna said...

assalam hani..sesekali memang kita kalah..memang kita ni ni manusia biasa kan..

lina said...

salam cikgu hani, kenapa ni...kami ada ni sentiasa dengar rintihan, keluhan dan apa2 saje.....salam ceria selalu ye....:)

hani@debumelukut said...

tq lina...itu lah, jenguk blog untuk kurangkan kehangatan api marah..lega sikit tgok blog kekawan

hani@debumelukut said...

Acik Erna,
kita insan yg sering di duga

pena rozie said...

jangan marah sangat nanti penyakit lain yang datang.

hani@debumelukut said...

rozie, good advice.tq

Kakzakie said...

Cuti cikgu.... relexlah anak-anak pun nak cuti juga. Eh.... marah-marah cepat tua nanti :)

Senyum cikgu... senyum selalu.

♥ Che NamNam ♥ said...

perasaan "marah" menjadikan kiter insan yang lebih sempurna dan menguji sejauh maner sempurna nyer kiter sebagai insan dimuka bumi ini.

tarikkk nafassssss,lepassssssss...bagusssss...:)

Marina Monroe said...

Matikan kemarahan dengan cepat berwudhuk..InshaAllah..

wahida said...

napa kak? ceria la sikit...boring la kalau akak marah2 camni...huhu...

cikguden said...

panas nie. minum air banyak2. huhu

hani@debumelukut said...

kak marina,
insyaAllah marah kejap jer..ni pun dah sejuk sikit dah

hani@debumelukut said...

kakzakie,
la ni pun dah tua dah...heheheeh

hani@debumelukut said...

ciknamnam,
trik...lepas...tarik...lepas...lega dah tq

hani@debumelukut said...

wahida,
terbakar fius sebentar...

hani@debumelukut said...

cikguden,
minum air panas makan lauk pedas, laaagi lah haru..

Zaitun said...

Bawa bertenang... tarik nafas... tiup... hehe...

Jangan mahu dikalahkan syaitan... istighfar banyak2 cikgu.

azieazah said...

Jangan lah sampai jadi hantu KAK... takuit saya.

Sebab saya pun kalu takuit, bleh jadi hantu gak.

hehehehehe

MULAN said...

sabor sis... tapi jom hi 5 tinggi.. hehehe... ni pon hati membara.. tahap api yg bakor besi tu... stay cool ya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...