Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, June 22, 2011

Wordless Wednesday...


30 comments:

KuNanGKuNanG said...

eh, style sama la.he3

lina said...

wah best nya :)

maiyah said...

assalam..

hahaha.. muka je x nmpk :D

hani@debumelukut said...

Kunang kunang,
stail sama, saiz sama

hani@debumelukut said...

Lina,
best dapat tidor ke best dapat jadi beruang?

hani@debumelukut said...

Maiyah,
tengok jer muka beruang tu...sama jer.

Ibu n Abah said...

cikgu...
kalau dah penat dan ngantuk...
memang akan tidur posisi cenggitu....

insan marhaen said...

Bangun dan pergi mandi. Pakai baju 'lawa-lawa' dan bagi tahu pada diri... yang salah bukan Wednesday!

hani@debumelukut said...

ibu dan Abah,
Kalau buang ke laut pun boleh ni..

hani@debumelukut said...

IM, hehehe..thursday pun gini jugak.

ajumohit said...

kemain empuk lagi tilam tu hehhe

Cikli said...

......................

a kl citizen said...

Siapa tiru siapa ni ya? :)

Aku said...

wuih... sebijik!!!

hani@debumelukut said...

aju..bila penat tido atas simen pun rasa mcm tilam gak

hani@debumelukut said...

Cikli,
????????..........speechless?

hani@debumelukut said...

a kl citizen,
beruang tu tiru akak.

hani@debumelukut said...

Aku,
hahahaaaa...specis sama.

Huda said...

comel :)

ibundo said...

kruhhhhh....kruhhhhhh.....

Zaitun said...

Letih sangat ke sampai terdampar.

qemaishak said...

Tido=BEST hihi

Cik Ina Do do Cheng said...

cian letih sangat tu.

Ann Huda (Ate) said...

Best tido cam tu...

hani@debumelukut said...

huda,
yg mana comel?hehehe

hani@debumelukut said...

ibundo.
jangan kejutkan beruang tido, yg baju hitam tu lagi ganas kalau di kejutkan

hani@debumelukut said...

Zaitun,
letih dan lapar lah tu

hani@debumelukut said...

qemaisak,
nak join pun boleh

hani@debumelukut said...

cik ina,
kalau bangun nanti sah lapar nih

hani@debumelukut said...

Ann huda,
tidur mcm ni tak per jgn tidur dgn yg berbulu kuning tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...