Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, June 16, 2011

Pantun di bulan Rejab.

Berbuka puasa di sini.
Makin puasa makin berisi.


Bulan Rejab pakat2 berpuasa.
Order macam2 air sampai dua.



Orang tak puasa tumpang sekaki.
Kenyang perut, gemuk menjadi jadi.


Sudah makan balik ke rumah.
Alah apa susah, esuk diet lah...

7 comments:

ajumohit said...

makin puasa makin berisi, takpe kak itu kan rezeki hehehe....

kasihredha said...

selamat berbuka puasa

diana said...

klau saya pulak masa puasa la nak kurangkan segala yang berisi ni..
takut masa raya orang kampung teguq kata gemok..
hehehe

Cikli said...

rupanya rejab sudah bertandang
tanda ramadhan semakin dekat
kalau berdiet untuk cik abang
gemuk kurus semuanya berkat

MulutPayau said...

hari ini makan jer..esok kita diet yer...heheheh

Ann Huda (Ate) said...

Ate kan kak, kalo puasa, berat badan mmg menjadi-jadi. Pasal ms buka tu kan tak leh mkn banyak sgt, perut rasa mudah senak. Nanti lewat2 malam baru rasa lapar dan teringin nak mkn lagi. Itu yg slalu 'malas' nak puasa sunat (ekeke...alasan).

munna said...

menu tu utk duaorg makan je kak... terbaek lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...