Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, June 20, 2011

Ni lah masaalah kalau jadi orang perempuan macam saya.

Bukan tak ada kain tudung.
Ada. Banyak pun.
Dah pilih dan gosok baju,
tapi nak pakai tudung mana nih?
Merah byk macam merah,
Hijau byk macam hijau
Kuning pun sama
Biru lagi payah
tak senaraikan warna2 lain lagi.
Haiyalaaa...
Ini macam kena keluar beli tudung lagi nih.
Ke patut beli baju yg matching dgn tudung yg dah ada?
Masaalah...Masaalah...

4 comments:

Acik Erna said...

ya allah banyaknya tudung hani..he he..
acik tak banyak,..sebab dah susah nak cari tudung..taunya cuma pakai tudung jenis donatello..susah nak jumpa sekarang..
bawak memang dari mula jual tak pernah beli..sebab tak pandai nak pakai..

pena rozie said...

Pakai jer yg ade dekat2 warna yg ade.

hani@debumelukut said...

Acik erna,ni gambar kat google..bukan tugdung hani.hehehe, klau sebanyak ni boeh niaga tudung jugak ni..

hani@debumelukut said...

Pena Rosie, last2 tudung putih yg acap di pakai.senang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...