Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, June 14, 2011

Nenek zaman cyber.....


Sabor jer la Imaad yer....

37 comments:

sahida said...

haha, sabor jer la Imaad ye?;)
Cikgu,Imaad makin semangat & sooo comell!!

hani@debumelukut said...

sahida,
dah 7kg lebih dah Imaad ni walau baru masuk 4 bulan..chubby mcm nenek dia lah.

Ibu n Abah said...

ooooooooooooooooooooooooooooo
comeinyer.....

Che Mid said...

Salam Hani, Masyaallah bulatnya.. kasi makan apa ha.. nasi kandaq ka..

Marina Monroe said...

he he he sebelah tangan memang tetikus pun jadilah, asalkan boleh bertenet..

hani@debumelukut said...

che Mid,
tang bulat tu tak pelik la kannn..tgok nenek laaa...

hani@debumelukut said...

Kak Marina,
Asal dia diam dan tak kacau...

hani@debumelukut said...

Ibu dan Abah,
Sekejap lagi berebut keyboard lah

eni osman said...

salam...ala chubbynya imaad....nenek zaman sekarang....he he...caya la...

hani@debumelukut said...

eni,
Imaad nanti cepat kenal keyboard kot.

MulutPayau said...

comelnya Imaad...
Nanti Imaad besar....kyboard tu Imaad punyer...hehehe..nenek tngk jer lah yer..

Cik Ina Do do Cheng said...

nenek cyber idola cik ina. mana boleh berpisah ngan internetkan. ekekek

Cikli said...

biasanya cucu yang layan facebook sampai tak sapa nenek yang datang dari kampung.

hani@debumelukut said...

cikli,
nenek yg ngalahkan cucu ni..

Queenie said...

hehehe...sama jer kita...

MULAN said...

imad...!!! jgn gigit lengan grandma tu.. nnti grandma takleh update blog... hehhee..

hani@debumelukut said...
This comment has been removed by the author.
hani@debumelukut said...

thanks Queenie

hani@debumelukut said...

mulan,
Imaad belum ada gigi tu..

hani@debumelukut said...

cik ina,
semua nenek dah dapat penyakit ni

hani@debumelukut said...

MP,
Kena beli satu untuk Imaad nanti

a kl citizen said...

gigit jari si imaad... geram kat sapalah tu agaknya ya

Mie said...

Wah nenek perkasa nih, baru lepas jatuh masih boleh jaga cucu lagik...

kasihredha said...

cayalah....
nenek tengah ber FB ke tu...hihi

munna said...

nasib baik imaad tak pandai cakap lagi...

gedek! said...

nenek main Farmville...!

(kawe orang kuala krai)

hani@debumelukut said...

a kl citizen,
asal tak gigit lengan nenek dah laaa

hani@debumelukut said...

Mie,
Shyy!! Bab jatuh tu diam diam jer lah.

hani@debumelukut said...

kasihreda,
sedang update blog..heheeh

hani@debumelukut said...

Gedek,
Ish, tak pandai lah nenek benda2 tu..
Senegeri yer..seleke lah singgoh, kak ore kota bharu.

ajumohit said...

nak cubit sikit pipi and peha imaad ni, gembol betul geram

wahida said...

mak aiiiii, comelnya imad ni...geram!! nak geget peha boleh?

qemaishak said...

Comelnyaaa Imaad..bambam meh nak cubit meh hehe

hani@debumelukut said...

ajumohit,
cubit lah nnti nenek dia cubit balikkk..sanggup?

hani@debumelukut said...

wahida,
kesian cucu nenek..ada yg nak cubit, ada yg nak geget...

hani@debumelukut said...

qemaisyak,
cubit nenek dia nak?

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum,

Saya dah lama berebut keyboard dengan 2 orang cucu, selalunya neneklah yang mengalah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...