Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, June 30, 2011

Jangan lah panggil buah ni 'Snakefruit'...Geli lah.

Buah Salak.
Tak pelik.
Buah salak ni besar sungguh.
Tak pelik.
Tadi ada setangkai kat atas kabinet.
Bangun dari tidur tengok2 dah tak ada.
Dah ghaib.
Pelik.
Siapa makan tak tinggal satu pun untuk mummy nih?
Batu belahhhhh....Batu bertangkuppp...

(Nasib baik mummy ni bukan mcm mak Si Pekan tu..)

11 comments:

Acik Erna said...

assalam hani..lucu pulak rasanya..ingatkan tak dapat telur ikan je panggil batu belah..
anak2 akak tak suka buah salak..ada rasa kelat2 katanya..tapi akak suka salak pondo aje..manis..

Aku said...

aku tak bleh makan banyak2 la... ada rasa 'wangi'. dah macam makan bedak cuticura pulak...

hani@debumelukut said...

acik erna, hehehe...budak2 ni memamg,kalau sikit berebut, kalau byk tak sapa usik pulak.

hani@debumelukut said...

Aku,
Ada ke banding dgn bedak cuticura..in another words tak suka salak la ni..

Ibu n Abah said...

cikgu...
BBB- Bandar Baru Bangi dan
BBBB - Batu Belah Batu bertangkup tu.. adalah berjiran...
jemputlah singgah kerumah saya dahulu sebelum ke BBBB... boleh saya jamukan buah salak.. hehehehehe....

MulutPayau said...

Mp mmng suka buah salak...tapi malas nak kupas kulit....kalau trkena durinya...adoiiiii...sakit jugak tangan...

eni osman said...

salam hani...dulu tak tau makan yg fresh...duk makan yg jeruk saja...bila dah makan sekali..terpaut terus...i like...he he...

munna said...

besarnya buah salak tu kak hani...mesti manis ..

Yunus Badawi said...

setakat buah ular oopps buah salak tu tak payahlah masuk batu belah batu bertangkup. hehehe

Yunus Badawi said...

Kat sini org dari seberang yg suka makan buah ni. Saya nak makan pun segan takut disangka dari sana hahaha

lina_pg said...

buah salak kalau dapat yg manis tu sedap..tak rasa kelat langsung..salak kacukan kot besar tul buahnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...